Fırsatlardan Nasıl Haberdar Olabilirim?
Fırsatlardan Nasıl Haberdar Olabilirim?
Kampanya, indirim ve özel fırsatlardan haberdar olmak için, sitemizde bulunan “Bizden Haber Alın” alanına e-posta adresinizi girerek bültenimize abone olabilirsiniz.
Ürünleri Nasıl Yıkamalıyım?
Ürünleri Nasıl Yıkamalıyım?
Ürünlerinizin uzun ömürlü olması için 30-40°C'de hassas yıkama önerilir. Ağartıcı ve güçlü kimyasalların kullanımı tavsiye edilmez.
Ürünlerin Renkleri Solma Yapar mı?
Ürünlerin Renkleri Solma Yapar mı?
Yüksek kaliteli ve sertifikalı boyalar kullanarak, solmaya karşı dayanıklı kumaşlar üretiyoruz. Ancak, ürünlerinizin renklerinin uzun süre korunabilmesi için doğrudan güneş ışığından kaçınılması ve bakım talimatlarına uygun şekilde yıkama yapılması önemlidir.
Nevresim takımını kurutma makinesinde hangi programda kurutmalıyım?
Nevresim takımını kurutma makinesinde hangi programda kurutmalıyım?
Ürünlerimizin uzun ömürlü olması için düşük ısıda ve hassas programda kurutulması önerilir. Yüksek ısı renk solmasına ve kumaşın sertleşmesine neden olabilir. En iyi sonuç için hafif nemliyken çıkarıp asarak kurutabilirsiniz.
Ürünler Çekme Yapar mı?
Ürünler Çekme Yapar mı?
Ürünlerimiz, yüksek kaliteli pamuk iplikleri ve kontrollü üretim süreci sayesinde minimum çekme oranına sahiptir.
Siparişimi verdim, Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişimi verdim, Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza bir takip numarası gönderilecektir. Bu numara ile ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden gönderinizi kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim?
Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim?
Evet, siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kullanılmamış ürünler için değişim işlemi yapılabilmektedir.
Hangi Ürünlerin İadesi Kabul Edilmemektedir?
Hangi Ürünlerin İadesi Kabul Edilmemektedir?
Yıkama talimatlarına uyulmadan yapılan bakım işlemleri nedeniyle oluşan hasarlar kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden, bu tür iadeler kabul edilmemektedir.
Ürün kaynaklı bir sorun yaşamanız durumunda, WhatsApp iletişim hattımız (0 532 113 08 00) üzerinden görseller ile birlikte bizimle iletişime geçebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan bilgiler doğrultusunda ürününüz incelemeye alınacaktır.
İnceleme sonucunda elde edilen değerlendirme, sizinle iletişime geçtiğiniz kanal üzerinden paylaşılacaktır. Sorunun kullanıcı kaynaklı olması durumunda bilgilendirme yapılırken, üretim kaynaklı bir hata tespit edilirse ürün değişimi sağlanacaktır.
cottonbox.com.tr ‘den Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?
cottonbox.com.tr ‘den Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?
Üyelik ile verilen siparişler için:
Hesabınıza giriş yaparak Siparişlerim bölümüne gidiniz. İade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "İade" butonuna tıklayarak, iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Talep sırasında, iade etmek istediğiniz ürünleri, iade nedenini ve paketinizin teslim alınmasını istediğiniz adresi belirtmeniz gerekmektedir.
Üyeliksiz verilen siparişler için:
İade veya değişim talebinizi, WhatsApp iletişim hattımız (0 532 113 08 00) üzerinden bizimle paylaşmanız gerekmektedir.
Önemli Bilgilendirme:
Talep açılmadan gönderilen iade ve değişim işlemleri, sistem tarafından onaylanmadığından ücret iadeleri beklemeye alınmaktadır. Yasal süresi aşılmış ve tarafımıza bildirilmeyen iade talepleri geçersiz sayılacaktır.
İade Ettiğim Ürün/Ürünlerin Bedeli Hesabıma Ne Zaman Aktarılır?
İade Ettiğim Ürün/Ürünlerin Bedeli Hesabıma Ne Zaman Aktarılır?
İade ettiğiniz ürünler, tarafımıza belirtilen kargo kodları ile ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde ödeme, bankanız aracılığıyla hesabınıza aktarılmaktadır.
Önemli Not: Bankaların işlem süreleri değişkenlik gösterebilir. Geri ödemenizin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Cotton Box’ın Fiziksel Mağazası Var mı?
Cotton Box’ın Fiziksel Mağazası Var mı?
Cotton Box’ın kendi mağazası bulunmamaktadır, şu anda yalnızca çevrimiçi olarak hizmet vermektedir. Ürünlerimizi 7/24 web sitemizden inceleyebilir ve kolayca sipariş verebilirsiniz. Ancak Türkiye’nin dört bir yanında yetkili satıcı bayilerimiz aracılığıyla ürünlerimize ulaşabilirsiniz. Size en yakın bayimizi öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Cotton Box Satıcısı Olmak İçin Ne Yapmalıyım?
Cotton Box Satıcısı Olmak İçin Ne Yapmalıyım?
Cotton Box bayisi olmak ve ürünlerimizi mağazanızda veya satış kanalınızda sunmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bayilik başvuru süreci ve koşulları hakkında detaylı bilgi almak için Bayi Talep Formunu doldurabilir veya iletişim kanallarımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Size Nasıl Ulaşabilirim?
Size Nasıl Ulaşabilirim?
📍 Adres: Hacıeyüplü, 3125. Sk. No:8, 20050 Merkezefendi/Denizli
📞 Telefon: +90 532 113 08 00
☎️ Telefon: +90 258 371 10 13
📧 E-Posta: info@cottonbox.com.tr
📲 Instagram: @cottonboxtr